Öbür Taraf





Söz vermiştim
Senin olacaktım bu gece sadece
Olan ve olacak onca şeye rağmen
Bu  gece başka bir şey gece olacaktı
Öbür taraf demiştim sana
Öbür tarafa götüreceğim seni
Senin sen, benim ben olmadığımız
Ama ikimizin de tek olacağımız
Güneşi ayrı güneş, türküsü ayrı türkü
Kokusu ayrı, yenisi ayrı, biz apayrı
Korkmanın olmadığı, sevişmenin bitmediği
Hayatta acı çekenlerin değil
Sadece zevk alanların olduğu
Bir bakışın birliktelikleri yüceltmeye yettiği
Bir dokunuşun tüm sarılmaları unutturduğu
Dudaklarının sadece benim için doğup
Gözlerinin benim için bile yaşarmadığı
Ama benim sadece senin için var olduğum öteki tarafa
Güzel olacaktı bırakabilseydin kendini bir an
Öbür tarafa götürecektim seni kollarımda
Ayrılmayacaktık bir daha,
Görmeyecekti bizi bu sahte zaman
Korktun ama, sağlık olsun
Sonuçta sen hep varsın güzelim
Ve seninle her tarafta yaşanır sevgilim


Yorumlar