Kalplerle Oynayan Adam

Bir oturuşta yedi kalple oynayabilen
Yedi değişik şekilde sevebilen biriydi
Kırık kalpler adamı
Öyle diyorduk ona sabahları
Akşamları ise sadece sevgilisi oluyordu
Kalplerini açık ellerinde taşıyan kadınların
O akşamların birinde tanıdım onu
Ortamdaki yoğun tutku kokusuna karşın
Uzaklara bakıyordu gözleri
O yedi şehri delebilecek kadar keskin
Yedi değişik şekilde gülebilen gözleri
Ne aradığını soramadım, gece olmuştu
Bıraktım cehenneminde kalplerle dolu
Başka kadın yoktur demişti bir kere
"Tektir tüm kadınlar senin gibi
Önemli olan sadece
Hep aynı şekilde hissedebilmesi
Gece ne olduğunu bilmemesi
Ama sabah da bırakmaması eve giderken
Seninkinin yanında kalbini"
Önemsemedim fazla
O yedi kadını ağlatmadan terk eden
Ama yedi değişik şekilde ağlayabilen biriydi çünkü
Yine o değişik gecelerin birinde
İrkildim "Neden uzaklarda gözlerin" cümlesiyle
Ellerime baktım, kalpler vardı
Yedi kadının, hiç şüphe duymadan ellerime bıraktığı
Kİmi küçük, kimi sert, kimi çürümüş
Ama hepsi benim için atan yedi sıcak kalp
Hala aynı kokuyordu etraf
Ve ben
Kırık kalpler adamı
Yedi sonsuz hayatım boyunca
Cehennemin yedi katında da yaşayan ben
Yedi kadına yedi gün yedi gece yedi değişik şekilde
"Yok bir şey sevgilim" dedim

Yorumlar