Cep Telefonu Şairleri


Birisi vardı
Sinsice şiirler yazan cep telefonuna
Fark ettirmeden çevresindeki hava ve insan akımına
Dokunmadan haliyle suya ve de sabuna
Bir şeyler yazardı
Ve şiir derdi onlara
Bazen aklına bir şey gelmeyince
Cep telefonunun klavyesi yetiştirdi yardımına
Alay ederdim ben de
Klasik türk espri anlayışıyla
Sen mi yazıyorsun o mu diye
Gülüp geçerdi
Klasik türkle mücadele yöntemi gereği
Gördüm bir gün kitabı çıkmış
Cebimden gelen diye
Göndermiş bana da, arkadaşız unutmamış
İlk şiire baktım hemen ben de
"Birisi vardı" yazıyordu en üstte
Tek başına kalmam dedim o an
Cep telefonum oldukça ben
Kimse okumasa da da hiç bir zaman
Bileceksin sonuçta tamamen
Sen, ben ve tüm cep telefonu şairleri
Çaldırıp kapattıkça insanları cepten
Cep telefonları bitirecek şiirleri
Şairlerini ümitsizce bekleyen

Yorumlar