Bir Şey Yapmalı


Bir şeyler yapmalı
Bu dünya sensiz yaşamak için çok karanlık
Hemen dışarı çıkıp bir iki ateş böceği tutmalı
Sonra fırına atıp hepsini
Ateş böceği üretim çiftliği oluşturmalı
Ortaya çıkan ateşi sensiz kalacak herkese dağıtmalı
Sonra boş kalan elime bakıp
Sıcak rüyalarla avunmalı bu soğuk dünyada
Ama bir şeyler yapmalı artık
Bu dünya sensiz yaşamak için çok ıssız
Geceden ölçü alıp
En büyük ağı diktirmeli terziye
Öyle büyük ki en büyük örümcekler bakamasın kıskançlıktan
Sonra balkona çıkıp olabildiğince insan yakalamalı
Hepsini balkona üçerli sıradan dizip
Seni sormalı sonra
Bilemeyenleri balkondan seni unutanlara atmalı
Sonra uzaklara bakıp boş balkonda
Senin hayalinle güneşi batırmalı
Hemen bir şeyler yapmalı yani
Bu dünya sensiz yaşamak için fazla çok dengesiz
Sabah olup çocuklar daha uyanmadan
Tüm parkları dolaşmalı denge uzmanlarıyla
Tahtaravallileri bozmalı sonra
Sabah çocuklar uyanıp parka koşunca
Anlasınlar onlar da senin olmadığını
Benim ying'im yoksa onların da olmasın
Büyüyünce Feng Şui'ye adarlar belki kendilerini
Benim kendimi sana adayamadığımı görüp
Bir şeyler yapmalı mecburen
Bu dünya sensiz yaşamak için çok dürüst çünkü
Ben aldatmalarını sevdim
Senin ve benim
Seni aldatanları tek tek yakalamaya çalışıyorum
Ama tek kendimi buldum  kalabalıkta, bir de seni
Pek de iyi saklanamamışsın
Siyah beyazın içinde kırmızı görünüyor hemen
Sevindim, sonuçta film de olsa buradaydı sevgilim
Renk körüymüşüm ama bunca yıl sonra fark ettim
Bir şeyler yapmalı hadi, yapalım artık
Bu dünya sensiz yaşamak için çok gereksiz
Herkesi tek tek aramalı telefon rehberinde
Senin gittiğini söylemeli hepsine
"Siz niye hala buradasınız peki" demeli
Her telefonu suratıma kapatan için bir ben öldürmeli
Onlar gerekli çünkü
Senin olmadığın bir dünyada tek gereksiz benim
Bir şey yapmalı

Yorumlar