Uyku vs.Ben



Uykusuz kalmaya çalışıyorum bu akşam
En büyük rakibim o çünkü bu aralar
Hani dağları delmişti ya geçen hafta
O uyku işte
Kapışıyoruz senin için ikimiz de
O daha avantajlı haliyle
Yıllar boyu kimleri ağına düşürmemiş ki
İkimizi yanyana görsen kesin atarsın beni
En tatlımız o zaten
Ben tekim burda senin karşında
Onun askerleri var rüya denilen
Gereğinde beni de alıyorlar figüran hesabı
Masraftan kaçınmıyor reklam için hep
Ben sana sadece sevgimi veriyorum
O herşeyi veriyor
Başka bir ben veriyor bir kere
Senin sevebileceğin kıvamda
Benim gibi kıskanmayan hiç bir şeyi
Ben sadece kulaklarına fısıldıyorum geceleri kendimi
O çoğunlukla alıp gitmiş oluyor seni ama
Eskiden beri seni tanımanın avantajıyla
Bazen beni bile kandırıyor
Boşver diyor, beni seviyor o
Kapat gözlerini
Nasılsa tek gerçek ben oluyorum  bir saatten sonra
Ama bu akşam kanmayacağım ona
Herşeyi içtim kafein içeren
Bir de plan yaptım sinsice
Sonuçta geretiğinde yıksa da bilinen tüm evreni
Aslında bir pamuk ipliğine bağlı ömrü
Yan odada çalacak bir alarm sesi
Sabaha kadar sadece bana adayabilir seni
Zaten daha tatlı olsa da uyku benden
Sen de biliyorsun şeker en zararlı etken

Yorumlar