Korkma Artık


Korkma bence, yanındayım bu gece
Hissediyorsun biliyorum, ama kalbin küt küt hala
Benim elimi de itiyor gibi, uyumana rağmen
Zaten sen beni uyurken istemedin ki hiç
İnsan uyurken nasıl yalan söyleyemez ellere
Sen de bana doğruyu söyleyemedin gözüme bakıp
Olsun ama korkma sen, yanındayım ben
Her şeye rağmen arkandan sarılıyorum uyumadan
Saçların burnuma geliyor, kaşındırıyor
Bırakmıyorum ben seni ama uzaklaşmıyorum
Uykunda biliyorsun çünkü ne olduğumu
Her an kayabilirsin ellerimden bir bırakırsam
Her gece farklı bir renk oluyorum seninle
Uğraşıyorum sana kendimi inandırmak için
Bu gece turuncuyum ve kalbin hala deli gibi
Ben senin yalanlarını daha çok seviyorum
Ama senin neyi sevdiğini bilmiyorum tam olarak
Olsun buradayım bir tanem korkma artık
Uyuyamıyorum zaten, istesen de gelemem ben rüyana
Sadece seni hissetmek
Nefesimi ensene vermek
Ve seni almak geceleri nefes yerine
Saf, katışıksız ve gerçek seni almak yetiyor bana
Nasıl yalanlarım yetiyorsa sana gündüzleri
Yalan hayatımız
Ve bu turuncu gece
Kaç gece daha konuşacağım seninle hecelerle
Sen uyurken daha ne kadar söyleyeceğim sana sevdiğimi
Seni istediğimi deli gibi
Cevap yerine seni aldığımı sonra
Sıcaklığını , yumuşaklığını, ve korku dolu kalbini
Tamam tatlım, uyuyorum korkma artık bitiyor gece
Çektim elimi de, biliyorum böyle daha iyisin
Sabahı da biliyorum ama yanıma geleceğini
Güneşle beraber yalanlar da doğuyor çünkü burada

Yorumlar