Hiç Bir Şey Gerçek Değil


Yürüyoruz seninle gece yarısı sonsuzluğa
Yolda bizden başka kimse yok sandığımız anda
Farklı arabalar geçmeye başlıyor yanımızdan
Kimi uzun limuzin ya da cenaze arabası gibi
Kimi kaplumbağa, kimi tilki
Yürüyoruz hala istifimizi bozmadan
Sen rakı içmişsin biraz, ben brendy
İkimiz de biliyoruz hiç bir şey gerçek değil
Sonsuzluk da yok gece de
Bir tek arabalar var vızır vızır geçen yanımızdan
Onlar da yüz vermez bize hiç
Aldırmıyoruz ama, kendi arabamız var bizim
Binmiyoruz, yürüyoruz , gerçek olmayan dünyamızda
Sen beni , ben seni bilmiyorum aslında
Ama ikimiz de birbirimizi sevdiğimizi biliyoruz
Ben bir de sarhoş halini seviyorum senin
Öpüyorum o sarhoş halini
Sen hiçbir şey gerçek değil diyorsun
Ben gerçek olmadığımı biliyorum zaten
Ama gerek yok ki beraberken
Şu an kaybolsam yanından
Uçup gitsem buradan
Tüm mutluluğumuz da uçup gidecek
Sonsuzluk güzel diyorum seninle olunca
Gülüyorsun, yürüyoruz yol boyunca
Bir ara sesler duyuyoruz bir yerlerden
Gerçek değil diyoruz nasıl olsa hiçbir şey
Dans etmeye başlıyoruz sokakta
Sen David Bowie oluyorsun, ben Mick Jagger
Geçen arabalar duruyor, kaplumbağalar, tilkiler
Cenaze arabası bile duruyor müşterisiyle
Seyretmeye başlıyorlar bizi
Gülüyorlar bir de
Aldırmıyoruz, gerçek değil ki
Yorgunluktan düşene kadar dans ediyoruz
Sen benim yorgunluğumu öpüyorsun sonra
Bu da yalan diyoruz nasıl olsa
Sıkılıyor bizden arabalar
Cenazeye gidiyorlar hep beraber
Biz kalkıyoruz sonra
Vazgeçiyoruz sonsuzluğa gitmekten
Sana gidiyoruz
Seni seviyorum diyorum gerçek olmasa da hiç bir şey
Sen bir şey demiyorsun hiç
Hiç bir şey gerçek değil bile demiyorsun
Öpüyorsun beni, bırakmıyorsun hiç
Sonsuza kadar öpüşüyoruz
Biliyoruz ikimiz de gerçek değil hiçbir şey
Bırakırsak yok olacağız
Bırakmıyoruz hiç
Aldırmıyoruz hiç bir şeye
Başka türlü sevemiyor çünkü insan sonsuza kadar

Yorumlar