Bilmiyorum



Ne olduğumu bilmeden senin için
Sürüklenip duruyorum oradan oraya
Kaç mevsimdir böyleyim bilmiyorum
Yaz geldi artık diyorlar inanmıyorum
Bilmiyorum ne yaptığını oralarda
Normal çünkü, benim de ne yaptığımı bilmiyorum
Neden böyleyim, böyleyiz
Haliyle onu da bilmiyorum
Bilmiyorum diye bir şiir yazınca
Bir şey bilmezmiş insan
Ya da gayret etmez hiç bir şeye
Ben de öyleyim, umursamaz ve zayıf
Kendimi yazıyorum buraya
En iyi bildiğim özelliğimi
Hiç bir şeyi bilmiyorum ben
Hiç bir şeyi ve seni hak etmiyorum
Kendi karınca yuvam en iyisi belki bana
En güzel yer cahil insanlar için
Rahatım orada
Kimse istemiyor benden yarını
Sadece çalışıyor karıncalar
Hiç durmadan salak gibi
En güzel olan salak halim benim
Düşünmeyen ve bilmeyen
Devrim yapmak bilmeyen insanlara göre değil
Herkesin harcı değil sevmek
Bilmiyorum ne olduğunu bana ne zamandır
Kaçamıyorum da benden artık, yakalandım ışığına
Bilmiyorum hiçbir şeyi, sormayın artık
Bassın artık üstüme birisi lütfen
Tekrar başlamak istiyorum ben hayata

Yorumlar