Aynalı Hikayeler - 2





- Bana öyle bakma
- Nasıl bakıyormuşum ki?
- Biliyorsun
- Neyi biliyorum?
- Her şeyimi biliyorsun sen. Her sabah, her akşam seninleyim
- Sen de beni biliyorsun o zaman. Neden böyle baktığımı da.
- Suçluyum, haklısın. Ama istemiyorum öyle bakmanı.
- Sen yapıyorsun bunu kendine, ben değil. Her fırsatta sen veriyorsun cezayı kendine.
- Ne yapabilirim ki? Bütün gün sahte suratlarla dolaştıktan sonra gerçeğini sadece sana gösterebiliyorum.
- Ben senin bütün suratlarını biliyorum zaten
- Biliyorsun , en çok da sen yargılıyorsun.
- Dediğim gibi, ben değil sen.
- Ben biliyorum ama kendimi, değişemeyeceğimi. Karşıma çıkan herkese yalan söylüyorum senden başka.
- Bana da söylüyorsun, ama ben anlıyorum seni.
- Küçükken de böyle miydim ben?
- O zamanki yalanlar daha masumdu tabi. İnsanları aldatmak için değil, çoğunlukla korkudan söylenen şeylerdi.
- Nasıl böyle oldum peki?
- Alıştın, hoşuna gitmeye başladı daha doğrusu. Aslında çevrene uyum sağladın demek daha doğru herhalde
- Sanki sen hiç yalan söylemiyorsun.
- Beni karıştırma bu işe, kendi suçlarını yükleme.
- Belki de esas sorumlusu sensin, her taktığım suratla kendimden daha çok uzaklaşırken hiç bir şey yapmadın sen. Sadece bana baktın öylece.
- Senin bana baktığın gibi.
- Kıskandın belki de, o yüzden hiç durdurmadın beni.
- Keyfin yerindeydi hep, takmazdın ki beni
- Şimdi ne yapacağım peki?
- Kalmadı değil mi artık takacağın başka yüz?
- Artık istemiyorum ben de zaten. Birazdan içeri girecek; ama ben, beni olduğum gibi görmesini istiyorum. Gerçek beni tanısın diyorum. Korkuyorum da. Beni sonsuza dek bırakmasından korkuyorum
- Ben de olsam ben de bırakırdım
- Hiç destek olmuyorsun bana
- Senin kendine destek olduğun kadar ben de sana olurum. Sen kendine yardım etmek istemiyorsun ki. Şu an böyle söylüyorsun ama sadece kaçıp gitmek istiyorsun buradan. Nasıl aşağılayarak bakıyorsun bana.
- Hayır, artık sevmeni istiyorum beni.
- Hiçbir zaman olmayacak bir şey o. Tanıyorsun beni, ben de seni
- Değişmek istiyorum diyorum sana
- Yapamazsın biliyorsun
- Biliyorum, ama sen de öyle bakamazsın bana artık
- Niye
- Ben de senden nefret ettim hep, senin benden ettiğin gibi.
- Kurtulamayacağına göre benden?
- Olsun, şu an olma yeter benim için
(KIRILMA SESİ)
- (İÇERİDEN) Bir şey mi oldu tatlım?
- Önemli bir şey yok, yanlışlıkla aynayı kırdım canım.

Yorumlar