Aldatma/Aldatılma



Kendimden habersiz otururken belki 
Dünya benden habersiz, ben hiç kimseden
Sen biliyorsun beni ama
Belki ondan aldatıyorsun
Ben daha gözlerini görmeden
Kaçıyorsun uzaklara
Gözlerini de beraber götürüyorsun
Her gece nefeslerini takip ediyorum eksik var mı diye
Benden gizli aldığın
Ya da benim rüyama sakladığın
Ay da yok, dünya bilmiyor ne olduğunu
Aldatmış o da besbelli, ama dünya sezdirmiyor
Bazen bir gözyaşı görüyorum hindistanın dibinde
Sen benimkini görmüyorsun ama
Aklın fikrin dağların ötesinde
Beni biliyorsun, sadece güneşini sevmem sabahın
Nasıl sadece aldatmanı sevmiyorsam senin
Biliyorsun da belki ondan aldatıyorsun beni
Beni sevmediğin gibi
Ne farkın var ki kaçıp giden aydan
Onun da yüzü yok herhalde
Bakamıyor dünyaya her zamanki gibi bu gece
Bilirsin beni, gecenin karanlığını sevmem sadece
Belki de bana benziyor diye
Belki de ondan aldatıyorsun beni
Sorun sende değil bende belki
Ben bilmiyorum kendimi evet
Nasıl kendini bilmez dünya dönüyorken
Sabahları sevmediğim güneşin etrafında
Sen de kendini bilmez beni aldatıyorsun benim yüzümden
Sen biliyorsun beni ama
Belki  sırf o yüzden aldatıyorum seni

Yorumlar