Yarın, Başka Bir Gün




Delişmen kelimesinden hazzetmediğim zamanlardı
Hani o depresif olan yaz günleri
Resmen ya da hile ile sana aşık olmuştum
Sense aynı kış çiçeği
Sadece çok ihtiyacım olan aylarda
Gözlerini kırpıp gülmüştün
Parlıyordun , kaçamıyordum ışığından
Yabancı kanallarda body of water görünce
Sadece senin vücudunu hatırlıyor
Kırmızı halılı gala akşamlarında
Sadece senin içtiğin şaraba dönüyordum
Benim ol istiyordum sadece, akşamların gibi
Söyleyemiyordum ama
Bencil değilim diye kandırıyordum kendimi
Kan dökecek kıvama gelmemiştim daha
Sen mi?
Sen aynıydın hep, iyi ve normal
Kalabalık ve yalnız, mutlu ve kederli
Bir de hep sürüncemede
Hangimizin hikayesiydi bu anlatılan bilmiyorum
Senin olmalıydı herhalde
Benimki çok sıkıcıydı çünkü
Sen nasıl şarapsan ateşli ve heyecanlı
Ben brendiydim, havalı belki ama hep aynı
Neden bitmiyordu, niye olmuyordu aramızda
Artı ya da eksi, iyi ya da  kötü herhangi bir şey
Belki biliyorduk ikimiz de  içten içten
Uzaklara baktığımızı birbirimizi düşündüğümüzde anlamsızca
Neyse demeyi çok sevdiğim günlerdi
Dedim ben de, rüzgar gibi geçti sanki
Neyse aşkım, sonuçta yarın yeni bir gün

Yorumlar