Tek İstek



Bir şeyi istemek ama elinden bir şey gelmemek
Herhalde hayatımın özeti olacak bu
Pişman olacağım ölüm döşeğindeyken hep
Üzdüğüme sizi, beceremediğim için hiç bir şeyi
Böyle miydim bilmiyorum eskiden beri ben
Dünyamı  dağların etrafına kurmam gerekiyordu belki
Beni eriten volkanların, dedikleri gibi şarkıda
O zaman belki anlaşılırdı
Sadece o zaman anlardınız, gerek olmadığını
Hiç bir şeye
Benim için yapılacak hiç bir şeye gerek olmadığını
Gerçek olmadığını hiç bir aşkın
Sevmediğini hiç bir dağın beni
Görmediğini hiç bir selin sesimi
Anlamadığını, gerek olmadığını anlamasına
Hiç bir rüzgarın hislerimi
Sarmadığını hiç bir buzdağının rüyalarımı
Boğmadığını hiç bir gecenin ayımı, yeni soğuk ayımı
Uçurmadığını hiç bir saatin benim sesimi size
Ve yaşamadığını hiç bir denizin beni gerçekten
Çözseydiniz zamanında
Haberiniz olsaydı, söyleseydim size ya da
Olmazdınız yanımda üzülmek için
O yüzden , bari şimdi
İş işten geçmeden henüz
Daha karanlık tam çökmeden hayatınıza
Bari şu an kurtarın kendinizi
Bırakın beni şarkımla
Yeteriz biz birbirimize

Yorumlar