Suç ve Cezası




Kaderim, kederim, totemim, ederim
Tüm günahlarım, tüm sevaplarım, tüm olanlarım
Cennetim, cehennemim, cürümüm
Yaşamım, yenilgilerim, daha iyi yenilgilerim
Yanacağım ateş, boğulacağım deniz
Düşeceğim sonsuzluk, ömür boyu mutsuzluk
Sarsıntılarım, sarsılmalarım, sallantılarım
İstediğim ama sahip olamadığım her şey
Beni isteyen ama olamadığım herkes
Özleyenler, unutmayan, ağlayanlar benim için
Sahteliğim, yalancılığım, karanlığım
Özlediklerim, unutamadığım, uğruna ağladıklarım
Bırakamayanlar, bırakamadıklarım
Bir şey sananlar beni, kandırdıklarım
Ne olduğumu bilen, ama alışanlar
Kısaca her şey beni ben yapan.
Buna layık görülmüşüm herhalde
En büyük cezam kendim olmak zaten benim
Ve biliyorum izin verilmeyecek bırakmama
Kaçmama dünya denilen bu işkence odasından
Her zaman olacak tepemde iki gardiyan
Biri umut Pandora'dan miras
Diğeri de sensin galiba
Boşlukları doldurduğunu düşünen
Bilmiyorsun ki ama
Tepeden yuvarlanan taşın boşluğu olmaz hiç
Gittiği yer de belli zaten
Hem Pandora'yı da öldürmek üzereyim
Lütfen sen de çekil taşın önünden
Yolumu bulayım ben de herkes gibi
Herkesin hak ettiğini yaşamaya hakkı var çünkü

Yorumlar