Sersem İnsanlar ve Ben





Sersem insanlar tanıdım binlerce
Binler çok gelebilir size belki
Değil ama

Bazıları yağmur getirdiklerini iddia ediyorlardı
Her gün kuşluk vakti
Çağırıyorlarmış yağmur bulutlarını
Yağmadığı günler onların suçu değil ama
Pis insanlar benim gibi
Küfrederek kovuyorlar ıslak hayalleri

Bazıları dansla bozmuş kafayı
Tango,samba, salsa veya lambada
Fark etmiyor onlara
Bilmiyorlar aslında dans etmeyi de
Sadece dünyanın ya da aşkın sonuna bir kavalye adayı
Ben değil tabi, estetik değilim yeterince

Bazıları var temizlik hastası
Evinin önünü temiz tutmalısından başlıyor
Sokaklar şehirler kıtalara kadar gidiyor
Kocaları çoktan kaçmış zaten evden
Gördüyseniz çöpteki kediyi temizlemeye çalışanları
Bilin ki o da sizin düşündüğünüzden

Bazıları eylülde tarlaları dolaşır
Sormayın bana sersem demiştim zaten
Tanıdığım herkesi takip etmem gerekmiyor herhalde
Neden eylül, neden tarla, cevap istemeyin benden
Bazı şeyler gizlidir, hep gizli kalır
Yüzyıllar sonra insanlar sorsa da birbirine neden

Bazıları silah tüccarı ama mutsuz
Şaşırmanız normal, dünya onlara güzel normalde
Her gün bayram her gün savaş
Ben diyeyim üç bin, siz üç bin otuz
Ayrı yerde alıcısı var sözde yandaş
Sevinemedi zavallı ama, sersem o da neticede

Bazıları var hayatını yaşıyor
Köpeklerin göz bebeklerinde ve
Bebeklerin köprücük kemiklerinde
Yaşadığı hayatın anlamını arıyor
Her şey çok güzel, çok mutluyum dese de
Arada bir benim gibi gerilere bakıyor

Bazıları seviyor galiba gerçekten
Onlar aslında en sersem olanlar işte
Sevgilileri ara sıra soruyor ne yaptın bize diye
O zaman anlamsızca bakıyorlar ona ve bana
Ben seviyordum ama, diyor, o kaldı sadece dünden
Almayın elimden lütfen, o lazım bir tek bana

Bine ulaşamadık  galiba, yine başaramadım
Eskiler gibi olası masallar anlatmayı
Zamanlama önemli demişti tüm sersemler ama
Yalnız olmak istersem, öpmeyi ya da
Aşık olmayı ya da hiç bilmemeyi, hiç olmamayı
Onlara bakmam yetermiş, hayattaki tek başarım

Yorumlar