İstememek


Bekliyorum biri itsin diye beni arkamdan
Hakkını vererek itebilecek özel biri
Ama yere yapışmamak için koşmaya zorlayan
Uzaklaşmadan dünyamdan, bırakmadan eskiyi
Sadece çıkarsın yeter beni bu fazdan

Parçalamak istiyorum içine düştüğüm ağı
Nereye gideceğimi bilmiyorum, çıksam yeter belki
Bulmak için yeniden, o terk ettiğim tırtılı
Bilgisiz bir parça, ve de hantal ve sevimli,
Güzel değildi fazla, gerçekti ve çarpıcı

Başıma gelenlerle bunaltmak istemiyorum aslında sizi
Herhalde film şeridine dahilsiniz önümden geçen
Etrafınızda bıraktığım fosforlu saydam tırtıl izleri
Yaşadım etrafımdaki bakışlarla, beni hep hor gören
Gocunmadım hiç, kemirdim yaprak filizlerini

Galiba yanlış bir filmdi benim payıma düşen
Mutluydum tırtılken, bana göre değil kelebek olmak
Hovarda ve aymaz bir şekilde çiçekleri dolaşırken
Aklımda sadece geçmişteki ben, hatırladığım uyanarak
Gobi'deydi herhalde en sakin benliğim, yalnız bir kaktüsken

Yorumlar