Hepimizin Gideceği Yer Belli



Siz
Hayatı boyunca hep bir tekboynuz düşleyip
Bir türlü onun peşinde koşacak cesareti olmayanlar
Issız bir adaya düşünce alacakları 3 şeyi düşünen
Ama o beyinlerinde o adaya düşenleri iki saniyede unutanlar
Vapurun kıç üstünden martılara simit atan
Kendini o martı gibi kovalayanlara ekmek kırıntısı bile bırakmayanlar
Sevdiği insanlardan dünyaları isteyip
Onlar Jüpitere kaçınca Niobe kadar ağlayanlar
Hatta onları hiç sevmediklerini her şey bitince anlayanlar
Dünyanın sahibi olmayı düşünüp
Hiçbir şeye aldırmadan bunu başaranlar
Sonra da bir hiç için dünyayın göz yaşlarına aldırış etmeden onu yakanlar
Zamanında beni buradan götürüp
Geri getirmeyi henüz başaramayanlar
Ki onlar henüz kimseyi almayı başaramamışlar
Her gün en az binlerce yara verip bana ve yine bana
Geceleri bir tanesini iyileştirmeyi büyük iş sanan,
Her şeye rağmen ertesi sabah tekrar yanlarında olmama şaşırmayanlar
Sabahları erken uyananlar
Geceleri geç yatanlar
Hayatı adım adım yaşayıp
Güneşi gıdım gıdım tüketenler
Tükenmez kalemleriyle yaşamımızı bir kalemde silip atan
Dostluklarımıza bir fırça darbesi vuranlar
Serçeleri ve leylekleri aynı gemide özgürlüğe taşıyıp
Arslan ikisini de yedikten sonra bir özrü bile çok görenler
Ve sen
Eğer bunu okuyacak kadar bana değer veriyorsan
Sen ve senin gibi olanlar
Hepinizin cehenneme kadar yolu var
Benim cehenneme kadar yolum yok
Ben zaten oradayım

Yorumlar