Gümüş Çizgi


Gümüş çizgiler çekmek istiyorum
Bulutların etrafına
Yeni başlangıçlar istiyorum
Her tökezlediğim hayata
Mavi, mor ya da beyaz değil
Gümüş bir başlangıç vereceksiniz bana
Bir parça da sevgi
İyi başlangıçlarda hep olması gerekiyormuş
Ansiklopedide gördüm
O sevgiyle küçük
Herkesi sevebilirmişim
Eski hataları tekrar etmez
O zamanki çukurlara düşmezmişim
İyi ki toplamışım zamanında kuponları
İlk sevgilimi gazete vermişti
Ama o küçük sevgi yoktu yanında
Bende vardı da - o başkasını istiyordu
Altın günü gibi çizgi çektim ben de
O gün benim günüm demiştim
Yeni sevgilim gökyüzünden düşünce
Bu sefer bendeydi problem onda değil
elimdeki sevgiyi öncekine vermiştim
Komşudan istedimse de bir fincan
Onlara kadar varmış,
Gitmek zorunda kaldı sevemediğim
Kırık uçlu dolmakalemle çizdim bu kez
Kırık hayaller olmasın diye hayatımda
Üçmüş dedim allahın hakkı
Camide buldum üçüncü aşkımı
Saçmaymış olayın kendisi gibi
Kırık uçlu herşey gibi o da kırıldı bana
Kaldım ben yine çölün ortasında tek başına
Devam etseydim sonsuza kadar giderdim eminim
Ama durdum duruldum ben
Dört, Beş Altılar
Neyse ki durulmadılar
Yedi sekiz dokuz
Ben en gamsız, en bir domuz
Sonunda onu bekliyorum artık
Gümüş olacak artık çizgilerim bulutların etrafına
O'nu bekliyorum - en baştan başlayacağım herşeye
Küçük sevgi kabı da cebimde
Onunla beraber düşmeye hazırım artık yavaşça
O olacak en sonum, herşeyim, en gümüşüm
O olacak bundan sonra her günüm
Bekliyorum hala seni, en parlak düşüm

Yorumlar