Geride Kalan





Selam Anadolu demişti
Değildim ben Anadolu oysa
O olmadan hiç bir şeydim ben
Onunla her şey ya da
Karışık biliyorum ama öyle

Merhaba Atlantik dediğinde de
Atlantik değildim hiç de
O gidince hiçbir şey olmuyordum ben
Tek başıma beceremiyordum bir şeyi
Dalgalanamıyordum bile onsuz

Hayrola Paris dediğinde sinirlendim
Olamazdım ki Paris onsuz
Gitmeseydin de kalsaydım dedim
Sadece Monteverdi olurdum senin için
Gezerdik birbirimizi bırakmadan oraları

Kızma artık Capulet dedi sonra
Değildim ki, Montegue bile olamazdım
Güneş doğmazdı Veronamın üstüne o gidince
Batmazdım ben de o görünmeyince gece
Ölemezdim hatta o öl demeyince

Elveda dedi sonunda elveda erhan
Değildim ben erhan, olamazdım
O nasıl gidemez bırakamazsa beni
Kalamazdım çaresizce ben erhan
Tek olabildiğim şey artık geride kaybolan

Yorumlar