554


554 gündür bekliyorum
Tam tamına 79 hafta ve bir gün
Başaramam sanıyordum en başta
Sabırlı değilim normalde ben
Sayamam bile, üşenirim yüzden sonra
Ama buradayım hala
Bekliyorum tam 1 yıl 6 Ay 9 gündür
İlk bir kaç ayı hatırlıyorum
Ne kadar da emindim güneşin benim için doğduğuna
Ben beklersem gelmek zorunda diyordum
Alay ediyordum pes eden insanlarla
Hem bekliyor hem eğleniyordum sonuçta
Çok kişi geçti yanımdan ama sonra
Sarı kaldı bir zaman her yer
Eylül bekleyenlerin ayıymış dedi birisi
Ben iki eylül gördüm zaten şimdiden
Ve ikisi de hiç kolay geçmedi
Farkları yoktu gerçekte diğerinden
Düşünüyorum da şimdi
Eylül bekleyenlerin ayıymış diyenler
Aslında hiç bilmeyenlermiş beklemeyi.
Sırf kaplumbağaları hayal ettim bir hafta
Onlarla yaşadım beynimde
Daha hızlı geçer diye belki saniyeler
Bir bildikleri var sandım ,
O kadar uzun yaşayınca
Onları da sildim sonra
Bir de beyaz zamanları sildim siyah silgilerle
Onlardı en kötü olan
Hani o kurtların dağdan indiği sanılan
Ama insanların gizli gizli birbirine yanaştığı
Beyaz ve soğuk aylar
Beklememe layık değillermiş, onları da gönderdim.
Bitti sonuçta 554 koca gün
Aklımda yok hiç bir şey unuttum haliyle
Sadece şey diyeceğim size ve beklemeyi sevmeyenlere
Bekleyen beklenen oluyor 554 günden sonra
Ve bekletmek istemiyor fazla kendisini bekleyenleri
O yüzden özür dilerim
Kalamam daha fazla, usul usul gideyim
En çok sevildiğim ömrüme

Yorumlar