Zaman En Büyük Düşman



Sensiz geçen bütün günlere inat,
Bugünü geçirmiyeyim diyorum ben
Hazır ikimiz beraberken yatakta
Geçmesin zaman, geçme sen de
Kalalım üçüncü boyutta bu gece
Hareket etmemize gerek yok zaten
Sadece varlığın yeter bu hayatta
Yeter ki tık tık etmesin şu saat

Gece bize ait sadece, tüm klişelere inat
Sıcak insanlara hasrettim çoktan beri
En son sen vardın yine, hep olduğu gibi
Yokluğunda kitap okumaya çalışsam da epey
Yazılar bulanıyor, başım dönuyordu
Üşüyordum bi de, soğuktu sensiz her şey
Bu gece ama ,ateş gerçek yerini buldu
Akmasın artık zaman , geçmesin şu saat

Seninle olmak isteyen herkese inat
Yalnız, bir tek ve sadece benimsin bu gece
Tek tanrıçanm sen olacaksın, ibadet ettiğim
Ben yapacağım, akla gelen, gelmeyen herşeyi
Kıkırdayacaksın mecburiyetten istemsizce
Ve ben güneşi doğduracağım üzerine, sevdiğim
Gece bitmese de ben bitireceğim sonunda seni
Sussun, vurmasın artık yüzüme yalnızlığımı şu saat

Yorumlar