Yeni Metin Belgesi 3



her yeni metin belgesi 3 mü oluyor, hepsi rahatsız etmek üzere mi kurulu insanı
herkes aldatır mı?
her insan acı çeker mi
her kadın yalancımıdır?
her kadın aldatır mı birisini-öyle yada böyle
her sardunya hayatında bir kez sardalya ile karıştırılır mı ya da karşılaştırılır mı ya da karşılaşır mı?
yeni doğan her bebek doğduğunda nerden geldim buraya der mi yada istanbula gelmek ister mi bir kere
her oyuncu sırası geldiğinde en az bir kez intihar etmek zorundamıdır ölümüne
her 80li şarkı saçma şeyler yapmalı mı insan beyni ve kalbine
her insan ölmeli ya da doğmalı ya da olmalı mı bir şey
ya da sigara alkol marihuana, lsd, tabanca öldürür mü beni
herkes inanır mı birşeylere, ya da herşey bana inanmalı mı
hiç mi bunalıma girmez tanrı, "her" lafı söylenmediğinde
her gitar istendiğinde keman etkisi bırakabilir mi ruhta yoksa sadece akordiyon mu alkoliktir
her sorunun cevabı olmak zorundamıdır, ya da öğrenmeli midir insan kendisini kıracak herşeyi
her insan kırık mıdır biraz yoksa ben mi
ben mi,
ben mi kırığım yoksa dünya mı aldatıyor beni
her yeni metin belgesi 3 chill outla bitmek zorunda mı, ya da kırmızıyla

Yorumlar