Sınırı Geçmeden Önce Düğmeye Basın



Beklememeli kimseyi, sınırlara takılmamak için
Yanımda olmak isteyenler biliyor zaten
Diğerleri karar veremediler daha
Ulular dünya ikiye ayrılır demişlerdi, hatırlar mısın?

Kararsızlar ve öldürdükleri
İkisinden de olmayanların işi yok burada
Ben bile arkama bakmadan kaçıyorum işte
Böyle insanlardan, seven/sevmeyen herkesten
Benimle gelmek isteyenler biliyor beni
Daha en başta hata yapanlar

Bittiğinde herşey, gittiğimizde buradan
Ve oluşturduğumuzda  hep beraber yeni hayatı
Dönüp bakmak gerek arkamızda kalanlara
Bizim dünyamız mı daha yaşanabilir
Yoksa kararsızlarin böldüğü mü?
Ulular bunun için de birşeyler derler kimbilir
Biz gittikten sonra kim ne yapacak o kadar "Fakat" ı
Öyle kelimeler olmayacak bizde, "yoksa, eğer, niye"
"Keşke" de dememek gerekir tabi sonradan
Zaten ben hiçbir şeye pişman olmam ki

Ben ve benim gibiler, bana inanan son insanlar
Biz yıkacağız zamanında kendi yaptığımız duvarları
Sınır denilen zamandaki o koca çizgileri biz kıracağız
Zorlayamayacak kimse bizi artık gereksizce karar vermeye
Hatta onlar daha hakkımızda karar veremeden
Uluları, o rahat yüksek kulelerinden biz aşağı atacağız
Ne gittiğimiz yer, ne de burda kalan değersiz parçalar
Hiçbirşey yetmeyecek bir daha bizi bugüne geri getirmeye
Ve bir kez daha Dünya kendi etrafında dönemeden
Biz yapacağız son hamleyi, yok olma pahasına, onlara karşı

Yorumlar