Siyah Lekeler Çıkmıyor mu?


Önünüze getirdiklerinde sevdiğiniz insanların kalplerini,
Hepsini dikkatle inceleyin en ince ayrıntısına kadar.
Benimkini fark etmeniz zor olmayacak elbette.
Damarlar filan fazla fark edilmiyor üstünde.
Kapkara- aysız geceler, ıssız yollar ve ben belki,
O zaman nihayet sorgularsınız farkı görünce
Bu kara şeyin kalpler arasında gerçekten ne işi var


Karın üzerine düşen her kan damlası gibi
Anlarınız da geçmişten koparak kırmızı kırmızı
Fark ettirmeden ama derin iz bırakmak için size
Gelecekler damla damla, parça parça, hatta lime lime,
Dünü bırakmak hiç bir zaman çözüm olmadı ki.
Kalabalıktan kurtulduktan sonra geceleri
O siyah kalp ve ben orada oluyoruz hep, anı arsızı.


Benim yüzümden, insanlara güvenmeyin dedi anneniz asla,
Öğretmeniniz sokaktaki yabancılar derken bakıyordu bana
Telefonunuza gelen tanımadığınız kişiler mesajı bile benim için
Her şeye rağmen kalbimin orada ilk mısrada bir yeri varsa ama
Düşünmeniz gerek kesinlikle, ne gerek var, bu adam niçin,
Ve bakmanıza gerek yok internette, daha fazla bulaşmamak için
Tek bıçak darbesi yeter, eğer işlem yapılacak kalp siyahsa.

Yorumlar