Sen Gelme


Saymam hiçbirinizi kendimden, ben tekim
Gerek yok teker teker gelmenize
Hepiniz bir ben tekim

Sen maun gözlü, en son beni bırakan hep
Sen değil miydin bir keresinde vurup kaçan
Ben süklüm püklüm dururken köşede
Başımı döndürüp başkasını arayan
Sen de gel

Peki ya sen solfej dudaklı
Beni sevdiğini söyleyip her sabah
Geceleri hak etmediğime inanan
Onları gerçek erkeklerle geçiren sen
Sen de gel

Sen de gel hurma burunlu
Her mektubunda beni düşünüp
Her gece rüyasında beni seven,
Sonra da her kız gibi kendini en zengine veren
Sen de gel

Siz de gelin yedi kardeşin yedi gelini
Yediniz de diyordunuz nerdeen bulduk böyle diye
Yedi az kullanılmış sütçü beygirini
Kaçtınız gittiniz yediniz de sonra çiftliğe,
Siz de gelin

Tamam, sen üzülme Pamuk prenses sen de gel
Yukardaki yedilide aklın kalsa da
Bana bir tek seni sevdim diyecek kadar yalancıydın
Prensin gelmedi ama, yedi küçük şeye kaldın
Sen de gel

Denizden gelen de mi var, peki sen de gel deniz kokulu
Öpmeye doyamazmış, benim için canını verirmiş, belli.
Sesini istedim sadece , kaçtın benden ama her şeyini
Denizden babam çıksa yerim diyen adama verdin
Sen de gel

Seni niye çağırmıyorum biliyor musun peki en tatlı,
Sen bana fazla yüz vermedin en başta,
Ama bir gülümsedin ki, hiç bir çocuk öyle gülemez dünyaya
Sen bana ömrünü vermedin belki, ama bendeki seni verdin
O yüzden senin gelmene gerek yok
Ben geleceğim sana

Yorumlar