Eksik Parça



Şarkı ya da şaka olmayı seçer misin deseler bana saçma bir şekilde
İlk önce sorana bakarım, gözlerine en başta  elbette
Kendimi görmek isterim orda parlak dünyaların ortasında
Burun ve dudakların hemen üstü ve kulakların arasında
Puzzle'ı bitirmek için daha çok parça gerek ama
Yanaklar önemli diye duymuştum çok önce değil , bir ara

Niye vakit kaybediyoruz ki bu deli saçmasıyla sevgilim

Şarkı ya da şaka , kiraz ya da karpuz kimin umrunda
Önemli olan sadece bu gece perşembe ya da çarşamba
Ona karar vermek lazım güzelce bitirebilmek için hayatı
Yoksa boşa gidecek onca mazlumun son haykırışı
Çok fazla düşünüyorsun hadi koy artık şu son parçayı

Dudakları koparılmış bir oyuncak ayı misali
Bakıyorum etrafa ağlamaklı  ama belirsiz
Dudak bile bükemiyorum sahibime, donmuşum sanki
Evde kimse de kalmamış , belki de biz evsiziz
Sonra bir temas oluyor ve ayının yüzü aydınlanıyor
Demek ki her şey, herkes, her ses senin içinde gizli

Bu kadarmış diyorum sonra - gecenin sonu geldi
Sonra sevişiyoruz
Sonra uyanıyorum
Aptal bir film klişesi gibi.
Son satır eksik gibi- acaba nereye gitti?

Yorumlar