Palyaço Taklidi


Palyaço diye kaç şiir kaldırabilir bu evren
Bir tanesi yüreğimi henüz yaralamışken

Düzgün palyaço yoktur dünyada evet
Çok rakı vardır, o da türkiyede dünyada değil
Balık vardır bir de o şişede olmak istediğini düşünen
Oysa yanılsamadır balığınki , tıpkı benim gibi
Ben de rakı ile aramdaki köprüyü görüyorum
Yürüyorum hatta ordan akşamüstlerinden sonra
Ama ulaşamıyorum bir türlü sana, rakı çözüyor beni
Kolay biriyim, rakı bile çözdükten sonra
Palyaço hayli hayli çözerdi
Ama düzgün palyaço yoktur dünyada
Sadece viski var palyaçoların cebinden çıkan
O da bana kadar ne yazık ki

Ne zaman palyaçolara baksam
Bir tanesi yetmiyor mu niye çoğullar diye düşünürüm
Geceleri rüyalarında palyaço gören kızlar
Benimle neden sevişmezler diye de
Öyle öyle başladım öldürmeye palyaçoları
Daha başaramadım gerçi
Siftah haftaya nasipse
Ben de rüyamda gördüm dün gece
Üç vakte kadar üç palyaço öldüren herkes
Üç defa umreye gitmiş kadar oluyormuş
Sauronun o koca güzel gözünde
Benim de senin gözünde bir değerim olsa keşke

Palyaço diye kaç şiir yazmam gerekir
O şiirdeki gibi beni istemen için senin
Kaç palyaçonun ölmesi gerek peki
Ya da sadece yere yatsalar
Olmaz mı o zaman, ben salça bulurum afide teyzeden
Sana olduğum şey nedir, diye düşünmekteyim şu an belki
Palyaçolar hep beni sana hatırlatıyorsa
Belki demek için çok geçtir o zaman
Eskiden olsa bırakırdım her şeyimi şiirdeki palyaçoya
Ve göçerdim onun göstereceği şiire
Ama artık yaşlıyım senin için, palyaço da dahil
Her şeyi alabilirsin, artık bir şey hissetmiyorum

Her şey, herkes terk etti bu şiiri de, yok oldular
Tüm şiirlere biz egemen olacağız, ben ve diğer palyaçolar

Yorumlar