Oslo


Oslo sevindi demiştin o gece bana.
Bacaklarını bacaklarımın üstüne atmadan,
Bakışlarını bağrımın üstüne koymadan önce.
Bilmiyorum nerden gelir insanın aklına.
Oslo uygun olmaz demiştim ben ta en baştan,
Odessa bile daha güzel, köpek olsa neyse.


Alıştık sonra birbirimize, sen ben ve Oslo
Hoş sabahlar, şiraz akşamlar, ıslak geceler geçirdik birlikte
Aslında sıcaktı oslo, bir kere bile üzmedi bizi
Hep bize bırakırdı dokuzdan sonra odayı, geceyi
Hain güneş doğarken sabah atlardı ama üstümüze
Akşamlarıysa yolunu gözlerdi, sonra yine porto


Ne oldu ki yine Osloya, ne güzeldi gözlerin
Galiba bahaneydi Oslo da, şarap da, gece de
Gerçek sadece senin kokun ,senin gözlerin, sendin
Nasıl bakacağımı bilmiyordum kırmamak, yıkmamak için seni
Ne de olsa hayatım, kumdan yapılır cam da, kristal de, kale de
Gözümden tek bir dalga bile seni parçalayabilirdi sanki


Karşıda oturan veterinerden bahsettin sonra,
Sevdiğini Osloyu, randevu verdiğini, hoşuna gittiğini
Sesin, etraf gibi yavaş yavaş ortadan kaybolduğunda
Kafam sadece o adamla dolmuştu bir de sen ateşten
Karmakarışık şeyler yapıyordunuz,beynime zor gelen
Sarmaş dolaştınız üçünüz o anda, sen, şeytan ve o kedi


O gece ıslak geçmedi - sadece gürültü vardı başımda
Bağırıyordum , korkmuyordum artık seni kırmaya
Başlamamam lazımdı, ama böyleydim, biliyordum kendimi
Ondan sonra ne olduğunu tam olarak hatırlamıyorum ki
Oslo üstümdeydi uyandığımda, tek farkettiğim oydu sabah,
Ben vardım yatakta sadece, bir de geceden kalan günah

Yorumlar