Neden Bütün Yemekler Cinayetle Biter ?



Faili belliydi o son gecenin, kimsenin tanımadığı
Her zamanki gibi sinsi sinsi yaklaşmış ve işlemişti
Akla bile gelemeyecek derece mükemmel olduğunu sandığı,
O renkte olabilecek en sahte, en ruhsuz cinayeti

Onun sözlerini dinlemeyi bıraktığım geceydi tam da,
Seni de ikna etmem uzun sürmez diye düşünüyordum.
Görmeden inanmazsın diye, kalalım dedim baş başa
O akşam gelmez, bulamaz bizi, yakalayamaz sanıyordum

Geriden gelen kısık La vie en rose, en sevdiğin
Odada hafif, biraz nemli, cumartesi akşamı kokusu
Sıcaklığı içerdeki şeylerin, ama en çok da senin
Masanın altında saklanansa ürkek insan tutkusu

Gözlerinin gülüşü benim içimi açıyordu dikkatsizce
Konuşuyordum anlamsız ve saçma, ama sadece kendimden
Güllerin içinde hayat var mı, yoksa ben miyim sadece
Şarkıdaki gülden bahseden, karşımda en güzeli varken

Fark etmemişim içeri girdiğini , hiç anlamadım zaten
Kendine yakışan şekilde usul usul süzülerek
Girdi, iyi niyetle ama gereksizce açtığın içimden
İnanmıştın oysa o ana kadar, ah o kahpe bellek

Eskisi gibi oldu her şey, hatırladın sonra beni
Olmamı istediğin değil gerçek beni, dengesiz
Cehenneme çevirdiğimi durup dururken her şeyi
Ve kaldığımı herkes, her şey gittikten sonra çaresiz

O son gece ölmeyecekti belki, gitmeyecektin sen de
Benim hiç suçum yok biliyorsun hepsi onun yüzünden
Burada tek maktul, tek mağdur benim; ne gül, ne de gece,
Yapamıyorum, bıktım artık senden ve her gece ölmekten

Yorumlar