Karşıdakiler




5.5 aylıkken konuşup 9 unda yürüyenler iyi bilirler
Dünya yuvarlak olduğu kadar sahtekardır da
Üzerlerine gelip şarap döken kadınlar da
Sahte peygamberin elçileri olmakla övünürler

1.5 - 2 yaşındaydım herhalde yaklaşık
İlk fark ettiğimde karşı cinsin hinliklerini
Sırnaşık ruhlu Sevda cilve yaparak yaklaşıp
Hızlıca kapınca ağzımdakini

İlkokulda öğretmenimden, ortaokulda Emelden
Lisede de hemşireden kazık yemiştim.
Sonrası silinmiş nedense belleğimden
Oysa ben janetin orağıyla büyümüştüm

Rüyalar da görmüştüm geceleri anlatmak istemediğim
Gizli - açık- platonik - sevimsiz şeylerim de olmuştu
Diyince tek bildiğim hiçbir şey bilmediğim
Sokrat dedi kızlar , yanıma yaklaşmaz oldu

Domuzları seven kızlar hep uzak durdu benden
Biliyordum hepsi düzenbaz sahtekar ve aşağılık
Ve hayvanlar gibi istiyorum onları artık
Hep o sevda yüzünden emziğimi geri vermeyen

Bu şiir hak ettiğinden fazla uzadı
Herkes son kısımları merakla bekliyor
Gece üç olunca kafamdaki anti feminist ayı
Boş ver herkesi sadece keyfine bak diyor

İşte bu ahval ve şeraitte bitirirken bu şeyi
Dünya durmayarak dönekliğini ısrarla gösteriyor
Elimde kalan son düzgün benlik kırıntısı
Onların arkasına saklanmış, bana pis pis gülüyor

Kimseye kanmayacağım artık desem de bu gece
Yarın aynı kalacağım hep mağrur ve mağdur
Sürünerek geleceğim yanına yine
Kaçamayacağım tek kaderim, tek sonum budur.

Yorumlar