İyi Geceler


İyi geceler hayatım
Bir gece de böyle bitiyor bizim için
Biten her gece gibi bu da geri gelmeyecek
Özlemle anacağız bu geceyi de belki
Sinirleneceksin ilerleyen günlerin birinde
Keşke diyeceksin, sevmesek de o lafı
Keşke o gece gibi olsaydı
Ama bitmiş olacak o gece, diğer her gece gibi

İyi geceler tatlım
Biliyorsun aslında iyi gece yoktur
İyi geçirilmiş gece vardır.
Biz tüm gecelerimizi geçirsek de orda ve burda
Hiçbir gecemiz gerçekten iyi oldu mu içimizde
Ya da dünya üzerinde yaşayan hiç bir insan
Sarfettiği çaba kadar iyi bir gece geçirdi mi
Geceler iyi olmak zorunda mı, gerçekten bizim için

İyi geceler sevgilim
Senle geçmeyen gecenin nesi iyi bilmiyorum
Gözlerimi kapıyorum ama bir şey göremiyorum
Oralarda bir yerdesin biliyorum ama sana ulaşamıyorum
Üzülmek insanı olgunlaştırırmış diyorlar
Söylenen hiçbir şeyi önemsemiyorum
Sadece seni , sadece seni yanımda istiyorum
Ama hiç olmayacak , bunu da biliyorum

İyi geceler güzelim
Her gece olduğu gibi bu gece de iyi geceler
Hayatımızın sonuna , belki sonsuza kadar iyi geceler
Kötü hiç bir şeyi düşünmeyecek kadar iyi geceler
Öpüşerek uyuyan çiftlere özenmemek için iyi geceler
Orada duran küçük kız ağlamasın diye iyi geceler
Biten gecelerin hatrına ve biteceklerin iyi geceler
Elimden gelen sadece bu çünkü
İyi geceler

Yorumlar