İsim Şehir Hep Dünya



Sayı dolu ömrümde sadece altıyı anlamadım
Şanssız günlerim oldu, belki aylar, yıllarım
Sergilerle kermesler arasında salınım hep hayatım
Sürekli hep üstüne koyarak, bir fazlasını yaşadım
Sanmayın ki ben hep mutlu oldum arkadaşlarım

Seven kadar nefret eden de oldu arada
Şımarıklar hep uzaktan baktı bana
Şairler hep küçük gördü vurdular kafama
Şahinler götürdü sonra onları ormana
Selvi ağaçlarında, taktılar hedef tahtama

Salyangozlarla sardılar etraflarını sıkı sıkı
Sarmaşık bulamadınız mı dedim ne aykırı
Şaşırmayın, ne önleri görünüyordu ne arkası
Sistemim var benim, şairleri vururken bile ayrı
Sefiller, anlamadılar beni, öldürdüler salyangozları

Sarkaçlar başımı döndürdü ormandan dönünce
Şarap içmişsindir dedi, falcı bacı hece hece
Sepet sepet yumurta, bir de safari içince
Şarkı söyledim, istemediler, sesim fazla ince
Sanki o şairler çok güzel söylüyor yeri gelince

Sanmam ki benim kadar iyi oynasınlar , İsim
Şehir , Hayvan, Bitki bunlar hep benim işim
S ile Ş birlikte olmalı ama yoksa durum vahim
Şaka yapmaya kalkan olursa emin olun bilirim
Şekil yapanlara sözüm yok gerçi, onu biraz severim

Sayı dolu ömrümde sadece altıyı anlamadım
Sekiz bile mantıklıydı bir yere kadar, aldırmadım
Son sürat gelen bir lokomotife yine aldandım
Sarı saçlı insanlara karşı neden bunca zaafım
Seni de sonunda bu saçma şiire katmayı başardım.

Yorumlar