İnsanlar, Tanrılar ve O Kız




Trenlerin insanlardan önemli olduğu dönemlerde yaşadım ben
Bir yudum su için adam öldürülen, ıssız ve karanlık günlerde
O zaman karanlıkta uyanan tipler vardı, sabahları görebildiğiniz
Ve bazı insanlar anlamını bilmiyorlardı yaşamın henüz
Şimdi o devirleri anlatmak bana, dinlemek size güzel de
Denizaltılarla ve kardeşleri trenlerle çarpışmıştım sabahları ben

Hatırlıyorum bir kız vardı o zamanlar, balık ve balıkçı dostu
Hayatında sebepsizdi, gecelerde ışıksız, yüreğinde aşksız
Unutmak istemeyen hiçbir şeyi, acı çekmeyi seviyor besbelli
Gençtim, deli gibi aşık olduğum zamanlar, salaktım belki
Bazı geceler kızdım, bazılarında üzüldüm, ama o hep gamsız
O her zaman, ölümsüz olanların arkasından koştu durdu

Neyse , artık yeni bir dönem geldi, insanlar daha önemli
Trenler, Denizaltılar ya da her türlü araç bana yenildi
Beni de ölümsüz yaptılar kaç tane tanrı varsa hepsi
Bir tek enkidu çekimser kaldı, zaten oydu en pisleri
O kız mı, hala seviyor muyum, bilmiyorum çok zaman geçti
Ama artık hedef büyütmüş, görmüşler onunla yeraltında Hadesi

Yorumlar