İkincisi



İlk günden beri beraber olmak nedir bilirmisiniz
Kokusunu , kalp atışını ve o enerjiyi bilip
Göz kapağınızı her araladığınızda onu görmek
Onun sesiyle birlikte ağlamaya başlayıp
Onun içinin acısını ondan daha çok hissetmek
Anlardınız siz de dünyaya beraber gelip
Aynı kervanda, aynı yolda beraber düzülseydiniz


Kıskandığı zamanlar da olmadı değil şimdi düşününce
En gözde bendim hep, beni severdi en çok annem
Saçımı çekerdi o zamanlar, sonra da öpüp özür dilerdi
Benden çok ağlardı ama bazı akşamlar ben dayak yiyince
Bi de o akşam vardı, hatırlamak istemediğim gecem
O teselli etti beni, annem bile bir şey dememişti
Sabaha kadar ağlamıştık, küfretmişti tüm erkeklere


Aynı okullarda olmasak da, görmese insanlar bizi beraber
Ya da babam sadece bana vursa, onu görmezden gelse bile
Onun sayesinde öğrendim karşı çıkmaya her türlü şeye
Annem onu kıskanıp, doğumda öldüğünü söylese de
Aynaya bakınca görüyorum, yanımda Canan her gece
İnanmıyordum artık anneme, babamdan farkı gülmesi sadece
Can yoldaşım, sır küpüm, kardeşim yanımda bana yeter


Büyüdük sonra, korkularımız geçti, gördük babamın ölümünü
Üçümümüz kaldık, yalnız ama mutlu, ürkek ama ümitli
Herşey geçer demişti bana, herşey teker teker geçti
Ben gittim, annem küstü, o da geçti, hayat devam etti
Annemin ölüm döşeğinde de yoktu,  haklıydı annem belki
Hala düşünüyorum bazen, ben mi yalanım, o mu esas Sevgi
Sonra gece oluyor yine, hissediyorum uzakta beni düşündüğünü


İkizleri bilirsiniz hani tek yumurta olan
Aynı anda sevinip aynı duyguları yaşayan
Söz vermiştik biz birbirimize en baştan
Onun adı Sevgi de olsa ya da benimki Canan
Gitmeyecektik bu dünyadan diğerimiz olmadan
Hastanede ölen ben de olsam o da o zaman
Bundan sonra olmayacak en son kalan

Yorumlar