Eğer


Eğer bir şarkı olsaydım ben
Senle olmak için piramit dikeceğimi söylerdim
Nakaratımda kuzey kutbuna
Destan olsaydım Homeros tarafından yazılan,
Medusanın gözlerine bakıp taş ederdim
Seni benden önce görmesin diye
Mecnun olsam çölde gezen
Leylayı öldürür, hapse girerdim,
Beni başkasının kollarında görme yeter ki
Pembe dizi olsam en çok izlenen kanalda
İlk bölümde senle buluşup bitirirdim diziyi,
Batırırdım kanalı brezilyalı sevgilime bakmadan
Ay olsam , gökyüzünde yalnız olsam
Sürekli yaklaşırdım dünyaya,
Cezirlere aldırmadan, her gece görmek için seni
Akrep olsam yelkovanı kovalayan
Hiç sabaha gitmezdim
En  güzel gece kokuyorsun sen çünkü
Dalga olsam, okyanusta ama
Sadece senin gemini batırırım
Islatabilmek için seni dudaklarımla
Rüya olsam güzel koktuğun gecelerde
O kuzey kutbundaki piramitte
Medusa , Leyla, Brezilyalı sevgilim ve yelkovandan uzakta
Buzlar içinde sıcak kollarında
Sabaha kadar sevişirdik engelsizce
Ama biliyorsun beni, benim sadece
Senin için sadece bu şiiri yazabiliyorum
Bir de güldürüyorum haliyle.
O yüzden ya rüyana gireceğiz ikimiz de
Ya da beraber güleceğiz anlamsızca
En güzel koktuğun gece en güzel olduğun yerde
Benim kollarımda

Yorumlar