Duvar Yazıları-7




"Bir daha dünyaya gelseniz ne olurdunuz" sorusuna, duvarcı cevabı veren var mıdır bilmiyorum. Ben onları arıyorum işte, marangoz, jeolog ya da bitkilerle -bilge ilahi canlılarla- ilgili meslekleri değil , duvarla- cansızlarla ilgili talepkarları arıyorum. Onlar beni devam ettirecek olanlar. Ben mi? Ben mi ne olmak isterim? Düşünmedimhiç. Her zaman pişman değilim dedim soranlara yaşadığım hayatla ilgili olarak. Ama bir parça da olsa, gerçekten pişman olmayan birisi var mıdır bilmiyorum bu dünyada. Fakir zengin  olmak ister , zengin huzur ister, huzurlu aksiyon. Aksiyon adamı durulmak ister su gibi. Su yayılmak ister tüm dünyaya. Dünya güneş olmak ister, güneş ay. Herkes farklı bir şey olmak ister. Ben mahkum edilmişim duvarcılığa. Bir çok izleyici geçiyor ömrümden, onlardan biri olmak isterdim belki. Belki de onlardan biriyle olmak. Bilmiyorum hayal gücüm insanların düşündüğü kadar fazla değil. Overrated biriyim , bazen de underrated. İşte iki eksende salınım yapıyorum. Kimse duvarcıyı tanımaz ki gerçekte. Sadece duvarlara bakıp şikayet ederler. Ne istiyorum peki ben hayatımda? Sevdiğim biri değişmek gerek demişti öldükten sonra. O zaman ben de o duvarlardan kaçmaya çalışan güruhta olmak istiyorum. Benim gibiler gece sızdığında , gizli gizli ortaya çıkan, ilk önce sevgilileriyle sevişen, sonra da duvarların üstüne zıplayarak uzaklaşan güruh. Olmayacak gerçi hiç, ama en azından duvarcıların da gaza gelebildiğinin görülmesi açısından iyi bir şey. Düşünme ve sevişme özgürlüğü. Ya da vazgeçtim, şu ana kadar hiçbir zaman olamadığım bir şey olmak istiyorum dünyaya tekrar gelsem. Sadece ben olmak istiyorum. Katıksız saf ben. Sadece duvarlarda görebileceğiniz ben. Sonra da gitmek istiyorum yeni geldiğim bu dünyadan- Gerek yok çünkü.

Yorumlar