Duvar Yazıları -1



Uykum yok ama biliyorum uykusu olan insanları. Benim görevim sadece onlara duvar hazırlayarak kendilerini iyi hissetmelerini sağlamak, belki de bir üst evrene taşımak. Paralel dünyalarda farklı başkentlerde yaşadığımız bu ömrü Robinson ya da Selkrik olarak bitirmiş olabiliriz . Ama ikimiz de benzer insanlara aşık olmuşuzdur. Peyderpey yaşanan ömürler her zaman yetmez insanlara bazen. Daha fazlasını isterler. Sonsuza kadar vals yaptıkları bir dünya isterler, ama dans etmeyi öğrenmek akıllarına bile gelmez. İşte biz burada devreye giriyoruz. Ufak duvarlar kurup insana, onların istedikleri hayata hiç ulaşamamasını sağlarız biz. İsteriz ki hep üzülsünler. Sevdikleri hep önemsiz görsün onları. Hiç aramasın. Ya da arasın, ama cep telefonunu unuttuğu sırada olsun işinde. Bizim işimiz sadece duvar dikmek olacak. bir şey yapmayız insanlara. O duvarlar yıkar onları. Delice , çılgınca istedikleri o duvarlar. Sonra durumu fark ettiklerinde; yıkacaklarına o duvarları, kendileri de başlar yapmaya yeni duvarlar. Onlar da biz olurlar. Biz nasıl o duvarlar olduysak. Bizim olmamız gereken aslında o duvarı yıkan olmak sonunda. Ama ben o kadar cesur değilim hiç. Sadece içmek istiyorum ben.

Yorumlar