Duvar Yazıları- 18


Dünyayı döndüren güç nedir diye çok düşünmüşümdür. Bunun için yıllar boyu dünyanın dört bir köşesine gitmekten çekinmedim. Her yerdeki duvarları inceledim, Hollanda, Macaristan, hatta İsrail'deki ağlama duvarına bile gittim. En son Hindistan'da Dehradun diye bir yerde garip bir bilgi buldum. Evet dört kollu tanrıların ve sarı çığırtkanların ülkesinde dünyanın nasıl döndüğünü hatta nasıl durdurulabileceklerini biliyordu tanrılar. Ama bu sırrı paylaşmak için benden 365 gün boyunca sabah öğleden sonra ve akşamlarımı istiyorlardı. Gece benim olacaktı. 10'da kime istersen yazabilecektim ve duvarlarımı örebilecektim. Hindistan’da 1 yıl kalmak mı, çıldırmış olmalıydım. Ama dünyanın durmasını da istiyordum. İşte bugün ilk günüm ve bu ilk geceki duvarım. İsimlerinde sesli harf bulunan insanlar toplanabilir. Bu duvar onlar için sadece. Onlar bu duvarda ağlamak, gülmek, gezinmek, işkence ya da açık şeyler istediklerini yapabilirler. Çünkü bu duvar güzel insanlar için sadece

Yorumlar