Duvar Yazıları-16







Akşam ve sabah çalışamayan insanların ezikliğini en iyi ben bilirim. Duvar yapmak için sokaklara koşup beceremeyen martılar gibidir onlar. İstedikleri duvar kuzeyde güneyde ya da ortada olabilir. Sonuçta hepsi sadece senin felsefenden çıkıyor. Mağaza fark etmiyor, zaza koton ya da moody. Hepsi aynı duvara hizmet etmekte. Aynı emekle ekmek yemekte. Aynı sigarayı içip aynı çaydan demlemekte. Hep aynı sonuçta yapılan duvarlar- onları yapan insanlar- insanları sokan yılanlar- yılanlara bakan tukanlar- son atomuna kadar aynı. Gündüz yağmur yağmazsa gece balon uçmaz derdi eskiden haminnem. Hani mine de gelmişti o yaz da küfretmişti kadına. Hamile miydi neydi, bana bakmamıştı hiç çocuk da saçma olmasın diye. İşte o gün karar verdim ben değişmeye- duvarcı olmaya. Ertesi gün de vazgeçtim hemen. Çünkü yarın başka bir gündür demişti ingilizce konuşan birileri.

Yorumlar