Duvar Yazıları-17




Hayatı random yaşayan kaç insan vardır. İyi olur muydu öyle yaşasaydık. Ben istiyorum aslında, her sabah farklı bir evde- farklı bir şehirde farklı bir ülkede, belki de gezegende uyanmayı. Farklı yiyecekler, farklı sabah şekerleri, farklı asansörler, farklı işler. Evet her sabah farklı iş olsa iyi olurdu. Peki her sabah farkı birinin yanında uyanacaksam. Bilmiyorum onu, her gün farklı birini sevebileceğimi sanmıyorum ki ben. Ayran gönül de bir yere kadar. Nasıl bir duvarı her gün yeniden örmeye başlamıyorsam, her gün de groundhog day gibi birini tekrar sevmeye başlayamam. Ya da başlayabilir miyim acaba. Ben random yaşamayı seviyorum. Kararları ben vermiyorum. Yüce bir güç- belki sopalı- versin benim yerime kararları. Aralıkta ve geceleri... LA woman dinlemek gibi

Yorumlar