Bugün Bana Büyük Geldi






Bugün bana büyük geldi
Ciddi olmayı denedim önce
Becerebilirmişim gibi sanki iki dakika
Olmadı tabii ki
Ciddi olmayı her denediğimde
Yukardan bana bakıp gülüyorlar gibi gelir
Yine öyle geldi
Gülmeyin diye bağırdım yıldızlara sonunda
Bugün büyük sana diye cevap verdiler
Sonra sevimli olmaya çalıştım
Sinirli insanlar ülkesinde
Etrafta salak salak güldüğümü görünce
Önüne gelen çarptı bana
Burdan git dediler
Burası bugün büyük sana
Afrikaya git sen, zuluların yanına
Oraya yakışırsın sen ancak bu suratla
Uff dedim, depresyona gireyim bari
Ama ders almalıydım uzmanlarından
Öyle ha diyince girilmiyor
Gittim gördüm çalıştım
Büyük dediler sana bunlar
Bir günde, bugünde başaramazsın bunu
Biz yıllardır deniyoruz anca
Biraz üzüldüm ama
O kadar işte, sokmadılar yanlarına
Topluma yararlı sinirli bir birey olayım dedim
Topluma yararlı olmak için
toplum yararlılık sertifikası almam lazımmış nörolojiden
Büyük dedi asabiyeci bugün sana
Elimde az kaldı bunlardan
Senin için harcayamam
Şiir yazayım dedim , isyan ettiler tüm şairler
Büyük sana diye
Piyano çalayım dedim, evdekiler attı dışarı
Büyük şeyler sana göre değil dedilerse de
Duyamadım, dışardaydım.
Bankaya gittim ben de kredi çekmeye
Çok iyi insan şu kapitalistler
Büyük küçük demediler
Çok sevindiler, hemen verdiler paramı
Ben de kendime göre bir gün aldım
İstediğim her şeyi yapabileceğim
İlk önce bana gülen yıldızları tek tek söktüm yerlerinden
Sinirli insanların sinirlerini
Tavada kızarttım fazla acı biberlerle
Nöroloğu da davet ettim beraber yedik,
Sevmedi tabi, her gün yiyormuş o
Depresyona girdim çıktım bir kaç kere
Sinir etmek için uzmanları
Şiir yazdım, piyanoyla gönderdim şairlere
Ağır geldi gün onlara da
Sonra o sevgili bankacılar geldi
Gün büyük gelmiş bana, borcum varmış
Kaçtım ben de merküre, daha küçük günlere
Her ne kadar sevsem de dünyayı daha çok ben
Günü boyuma göre yaşıyorum artık
Sonuçta gün insanın kendine yakışanı giymesi hep.

Yorumlar