Bilinmeyen Bir Şey - Bölüm -12

 


15 GÜN ÖNCE

 
(Bilinmeyen Bir Yer)
UBASPAVAA- Uzun Boylu ASPAVA Adamı
OKUBOASPAVAA- O kadar Uzun Boylu Olmayan ASPAVA Adamı
N- Nihan
TZ- Telefon Zili
TS- Telefondaki Ses


OKUBOASPAVAA - Niye aramadı acaba Hamdi Abi bu lavuk. Acaba bir şeylerden mi şüphelendi?
UBASPAVAA - Yapma Nihat, ne olabilir ki. O kadar kart bıraktık. Herkese de onu aradığımız gösterdik. Anlaması lazım.
OKUBOASPAVAA - Peki Nihat Abi. Yalnız bu sarı- yeşil takım elbiseler uymuyor gibi geliyor , Fazla dikkat çekiyoruz.
UBASPAVAA - Ya, bak yine salaklaştın Nihat senin kod adındı.
OKUBOASPAVAA - Yok abi saat başı olmuş baktım, senin adın Nihat. Ben Kinyas oldum şimdi.
UBASPAVAA - Doğru diyorsun, abartmışlar bunlar da . Bürokrasinin olmadığı o eski günleri özlüyorum Kinyas.
OKUBOASPAVAA - Öyle, Nihat Abi. Ne güzeldi, sadece adam dövüyorduk BGM'ye çalıştığımız dönemde.
UBASPAVAA - Çok da iyi yapıyorduk işimizi. Hele ...
TZ- Saza niye Gelmedin, Söze Niye Gelmedin.
UBASPAVAA - Merkezden arıyorlar. Bir saniye- ASPAVA buyrun abicim, ne lazımdı
TS- İki gobit döner, bir light kola, bir ayran sadece, POS da istiyorum
UBASPAVAA - Biz Prensip olarak GOBİT tavsiye etmiyoruz müşterilerimize.
TS- Tamam , Sen kimsin
UBASPAVAA - Ben Nihat efendim, Bekliyoruz hala
TS- Niye aramadı mı daha
UBASPAVAA - Hayır , biz de bilmiyoruz niye. Acaba fark etmedi mi kızı
TS- Kız değil, Hammurabi
UBASPAVAA - A, evet Hammurabi, özür dilerim efendim. Olaydan sonra güvenlik kameralarından kontrol ettik, Denek patronun yanına yaklaşıp zarfı almış
TS- İlginç , haberi var o zaman. Zarfın içine koydunuz di mi kartı.
UBASPAVAA - Evet efendim. Ama bildirmiştik size daha önce. Yeni basılan kartlardan kalmamıştı. Eskilerden koyduk.
TS- Şu telefon olmayan
UBASPAVAA - Evet, gerçekten seviyorsa bulur diye düşündük. Yani gerçek aşk dağları deler diyorlar ya.
TS- Yakında seni delecek o gerizekalı. Ulaşın hemen şu adama. Söyleyin koşullarımızı. Açıklayın dünyanın durumunu. Bir şeyi de yüzünüze bulaştırmadan halledin.
UBASPAVAA - Peki efendim. Var zaten dükkanın numarası, uygun zamanda ararsak görüşürüz heralde. Bir de şey vardı. Şu Sarı Yeşil takımlar.
TS- Evet, 150 yılı aşkın kullandığımız, yaptığınız işe uygun kamufle kıyafetleri. Bunlardan ödün verirsek yaşatamayız kültürümüzü. İşte isviçre muhafızları gibi düşünün kendinizi. Sadece koruduğunuz şey ondan çok daha büyük. Bak hala konuşturuyor beni. Halledin şu işi.
UBASPAVAA - Tamam ef - kapattı. Allah belanı versin Kinyas, senin yüzünden yine azar işittim, yok eski kartı koysak da bulurmuş da, takım elbiseymiş de.
OKUBOASPAVAA - Ya Nihat abi, ben nerden biliym. Neyse arıyayım ben , vardı mağazanın numarası.
TZ- Saza niye Gelmedin, Söze Niye Gelmedin.
OKUBOASPAVAA - Bu kim ya, bi saniye abi- Buyrun ASPAVA
TS- üç lahmacun, bir kaşarlı pide , iki kola- Zikir Sitesi, Canım Ap..
OKUBOASPAVAA - Ablacım cenazemiz var, yapamıyoruz iş bu gün kusura bakma . Hadi iyi günler. Ya bu kartları kim yayıyor ya. Numarayı değştirmek gerekecek yakında.
UBASPAVAA - Hadi ara, yine bağıracak adam
OKUBOASPAVAA - Tamam Abi... çalıyor..... hah, iyi günler. Gordonla görüşecektim ben Nihat, ay pardon Kinyas
TS- Gordon birazdan gelir, hem bu telefondan özel görüşmeler yapılmasına izin vermiyoruz. Lütfen mesai saatleri dışında cep telefonundan ulaşın.
OKUBOASPAVAA - İyi de çok acil, cep telefonu var mı siz de ordan arayayım
TS- Birader, sen beni sekreter sandın galiba, ben sahibiyim buranın, öyle çalışanların telefonlarını kaydetmek gibi bir zorunluluğum yok benim. Sende yoksa niye arıyorsun hem. Ne aciliyeti var . O kadar acilse gelip bakarsın burda. Ona göre keseriz yevmiyesinden. Rahatsız etme bir daha
OKUBOASPAVAA - Kapattı Esteban
UBASPAVAA - Uff, nerden bulacağız numarayı şimdi
OKUBOASPAVAA -Belki vardır, kı- hammurabide. Hoop var mı sende bu çocuğun numarası.
N- Mmmhmmhhmm
UBASPAVAA - Salak mısın, söylemez bu şimdi. İşte oluyor ya filmlerde canını veriyor, ele vermiyor aşkını
N- Mmmhmmhhmmmmmmmhmhmphh
OKUBOASPAVAA -Bak kızım söyle çok kötü olur yoksa. Bırakmayız kimseyi sağ.
UBASPAVAA - Söylemez bence Kinyas boşuna uğraşmayalım
OKUBOASPAVAA - Belli olmaz Nihat abi, bu iyi polis kötü polis numarası tutar gibi geliyordu. Tabii olmaz duydu şimdi. Bunu dışarda konuşmak lazımdı. Dur belki bir şey verersek ona o da bize bir şey verir.
N- Mmmhmmhhmmmmmmmhmhmphh
UBASPAVAA - Tamam , bir çay koy kıza da bakalım işimize. Aç ağzını ama önce içirmeden
OKUBOASPAVAA - Al bakalım, sen bize iyi davranırsan biz de sana iyi davranırız. ASPAVA'nın temel değerleri arasında var bu.
N- Ahhh, ağzım yandı piskopatlar.
UBASPAVAA - Üfle , üfle
N- Kaç saattir söylemeye çalışıyorum, telefon titreşimde. Birisi arıyor hep arka cebimde. Bakarsanız görürsünüz.
OKUBOASPAVAA - Aa, gerçekten de burdaymış telefon. ama böyle yapılmaz ki . Kırılır kıç cebinde telefon. Bak Nihat Abim kaç defa telefon değiştirdi bu yüzden.
UBASPAVAA - Özelimizi anlatma kıza, zaten kevaşe çıktı kız, sattı hemen dağ gibi çocuğu
OKUBOASPAVAA -Abi telefon çalıyor yine - GRDN diye birisi arıyor.
UBASPAVAA - Ver bana hemen
TS- Nihan

Yorumlar