Ben, Gereksiz ve Boş (Sonradan Salak)



İki arkadaşım vardı benim eskiden
Gereksiz ve boş
Hep beraber gezer, her yere toplu giderdik
Hiç beni aldatmazlardı
Kadınlar gibi
Gereksiz gördüğüm en akıllı adamdı
Her kuşun özelliklerini bilir
Tüm yeraltı sularını anlatırdı içmişçesine
Gerekmeyen dünyaları gereken sevgililere anlatırdı
Gerek ben gerek siz severdik gereksizi
Boş ise sevecendi
O bizi severdi daha çok
Garip ve gereksiz şakaları bizi güldürmezdi belki
Ama sevecendi o
Bir insan sevecense neye ihtiyaç vardır ki başka
Ben, boş ve gereksiz
Üçümüz üç silahşor gibiydik D'artanyanı eksik
Gerçi eşit olmayan bir ortaklıktı bizimki
Kızları hep boş kapıyordu payeleri gereksiz
Ben sadece orda duruyordum
Silahşorlere üçüncü lazımdı sanki sadece
Okeye de D'artanyan
Salağı buldum ben de
En iyi arkadaşım oldu ondan sonra
Sıkça yattım ona, kıskandı gereksiz bizi
Boş boştu zaten
Bir şey yapmadı
Üzüm üzüme baka baka kararırmış
Onlar hiç bakmadılar ama bana
Salak bile onların yanına gitti
Ben şirkete geldim hep okeyde
Ben, salak, boş ve gereksiz
Nedense hepimiz
Beni unutmuştuk  başka birimiz içindik biz
Sonra insan kaynaklarından aradıklarında
Ben onlar olmadan asla dedim
Ben boş ve gereksiz hatta salak
Hepimiz
Yürüyüşe çıktık kuzeye doğru
Arkamdan baktılar insanlar sonra
Gereksizdi zaten dediler

Yorumlar