Ay



İnsanla ayın ilişkisi ne olsa acep
Yüreği aya benzeyenler mi dersin
Ay olmak isteyen mi kocaman
Mega mega aylar da gördüm ben de bazen
Rüyama da girdi neil armstrong kalın kollarıyla
Kafama basarken küçük diye diye
Bazen Houston oldum probleme cevap vermemek için
Telsiz bozuldu ayağına yatan
Bazen astronot oldum kafasına ay çarpan
Bruce çok yakına çektiği için yavşaklıktan
Geldim bazen, bazen de git, kovulan dünyadan
Bir çocuk oldum bazen birinin hikayesinde
Ayı kurabiyeye benzeten
Bazen de o kurabiyeyi yiyen
Dev uzay yılanı oldum, süt bulamadığı için yok olan
Çok eskiden Dünyaya çarpan parçaydım aslında
Ayı ben yarattım sonuçta
Gümüş çizgiler çektim sonra
Kalın kırmızı bir de dünya ile ay arasına
Kimsenin geçemeyeceği, insanların göremeyeceği kadar ayı
Küçük bir prens geldi ama onca işinin arasında,
Yalvardı bana , dünyadaki çocuklar için
kurabiye seven, aya bakabilenler için
Çocuk yaşta evlenenleri fazla önemsemiyordu gerçi o
Sildim ben ama sonra,
Evet silgi de oldum hilalin kalanını silen
Bir zamanlar ay da olmuştum sanki
Ama şimdi
Aşık bile olamıyorum
O yüzden sevin beni sonsuza kadar
Ay beni biliyor çünkü.

Yorumlar