Dipte

Teker teker vurulmuş tüm beklentilerim
Tek başıma yaşıyorum en dipte
Ara sıra iki solucan görüyorum yerde
Umutlanıyorum birden, bakıyorum yukarı
Bir el belki uzanıp beni alacak
Bir zamanlar aşık olmuştum diyorum
Bilmiyor şarkıyı solucanlar, gidiyorlar
Beynimden akanlar toprağa karışıyor
Tesadüfler vardı, ölmeden önce çocukluğum
Heyecanlar vardı ince ince ince atan
Esinti vardı kafamın bir karış üstünde
Bakıyorum hala yukarı bazen
O eli görmeyeceğim biliyorum,
Ama bakıyorum bir şeyler gelecek gibi gökten
Güzel şeyler düşünmeye çalışıyorum dipte bile
Seni düşünmeye çalışıyorum
Bir solucan gördüm geçen gün, diğeri yok
Bağırdım yukarı doğru ,bitene kadar sesim
Şarkı söylemek istiyordum ama bağırdım sadece
Değişen bir şey yok, dipteyim tek başıma
Umutlarım tükenmiş, sesim bitmiş
Sevdiklerim, sevdiğim ölmüş kalmış içimde
Sabahlarım, gecelerim aynı
Kalmasa artık, kalkmasam artık
Bugün hiç solucan yoktu toprakta
Bir el uzandı yukarıdan , senin elin.
Uzanmaya, dokunmaya çalıştım
Teker teker vurmuşlar ama ben beklerken
Yoktum orada artık, hiç kalmamışım
Dipte yaşıyordum ben de eskiden
Yalan söyleyemiyorum ama artık

Yorumlar