Yangın - Ölüm

 Fire inside heart ile ilgili görsel sonucu



Yanıyordu hayatım, yanıyordu dünya
Saçma bir günah gibi ellerime bulaşan
Ölmek istedim,
Bilirsin ben her gün ölmek isterim
Değiştirmek istedim dilimi, anılarımı
Yok etmek isterim bildiğim tek beni
Konuşmamız gerekiyordu belki
Dövüşmemiz gerekiyordu
Tek başınaydım ama ben
O ilk günkü kadar masum
Bıraktığın gibi alçak
Sevişmemiz gerekiyordu belki
Tamamlanmak için
Söndürebilmek için közlerimizi
Yağmur belki de tek gereken
Yeteri kadar derine gömülmek için
Ateş için beni yakacak
Ağaçlar için asılacak
Deniz için on para etmeyen
Şemsiye belki de tek gereken
Kelebeklere yem olmamak
Güneşte ıslanmamak için
Bana bir daha bulaşmamak için
Alışmamak için hayata
Başlamamak için tekrar bana
Kenarı yanmış üç köşeli bir rüya
Tek ihtiyacım alışabilmek belki
Olmadığını bilmek sevgi diye bir şeyin
Umut, sarı bir gökgürültüsü
Şimşek bile çakmıyor, sen yoksun
Acıkmıyorum, uçuyorum sadece
Ateş peşimde ama, düşeceğim biliyorum
Çoktan gitmiş son tren
Ölmek istiyorum her gün ben
Olmuyor ama,
Deniz tutuyor beni, sen değil
Rengi bile tutmuyor derdimin
Yoruldum artık sevmeye belki
Gölgeme bırakıp seni
Uçup gideceğim buralardan



Yorumlar