Son Günah



Bir hayal olacak son günahım
Yalanlarla çizilmiş bir hayattan sonra
Bir çay kaşığı taze nefes
Bir tutam da mutluluk belki
Zamanımın çoğu bana karşı
Gözlerim renkleri okşamıyor artık
Koyulaşmış hayatımın tüm tonları
Bu garip yalnız hayalim var sadece
Yalana karşı son günahım elimdeki
Son duvar, gecenin sonundaki
İyi diyorum soranlara,idare eder
Her şey normal olması gerektiği kadar
Yüzüme vuran yok nasılsa
Geride kalanı, sahte ve güzel
Gülüyorduk değil mi her şeye rağmen
İki kağıt uçak gibi
Bir türlü  denk gelmeyen
Beklemek artk korkutmuyor beni
Yürüyebilmekten çok daha emin
Hayalim, ölmeye yüz tutmuş cesaretim
Biliyorum ama, günah kalbimdeki şey
Ruhumu da kaybedebilirim hatta
Tam ortasından kırılabilir bildiklerim
Yalanların ortasında kalmaktansa
Günahımla yanmak için için
Son günahım olacak bu hayalim
Son şarkı söylediğim
Son gerçeğim, Dulcineam
Sonra?
İyi diyeceğim insanlara,idare eder
Her şey normal olması gerektiği kadar

Yorumlar