Eksilirken


Her gün eksiliyor biraz daha
Henüz dikilmemiş bir gökdelenin
Varolmayan çatı katından
Denizin üzerindeki bir uçağa bakıyoruz
Hiç bir zaman benim olmayacak olan senle
Kaliforniya'mı, yo Ankara sadece
Uçak da yok, deniz de
Ben de yokum zaten düşmüşüm
Düşüyorum aslında , etrafımda bedenler
Eksiliyor herşey teker teker
Esmeyen bir rüzgar savuruyor beni bir o tarafa
Sadece o tarafa, bedenler konuşuyor
Şarkı söylüyorlar, çocuk çoğu
Çocuklar şarkı söyler, ben de çocuktum
Senin olmadan önce bir yaşamım vardı
Herşeyimden fazlasını kaybettim şimdi
Eksiliyor hala hayat parça parça
Utanç, Gurur, İkiyüzlülük, Neşe
Kalmamış hiçbiri sepette, Umut bile
Yok muydu oysa hiçbiri aslında
Sen mi vardın kendimi bildim bileli
Nereden bileyim, ben düşüyorum
Gülümseyen bir timsah gözyaşlarımı siliyor
Yalan hepsi senin gibi
Çocuklar, bedenleri susuyor
Dibe yaklaşıyor herşey, büyüyor
Problemmler büyüyor
Güneş bitmrmiş, yaşıyoruz inadına yerçekiminin
Söylenmeyen şarkı durduruyor beni
Gidilmeyen yol hiç olmadığı kadar yakın
Eşyasız boş bir çatı katından denize bakıyorum
Sevmediğini itiraf edememiş bir kadınla birlikte
Güneş batıyor, her şey eksiliyor.

Yorumlar