Temanın Ayırdıkları



“Hay aksi, sırası mı şimdi bunun. Tam da… Olacak iş mi. “
“Belki de sigortalar atmıştır sadece”
“Olabilir, bakmak lazım aşağıya”
“Evet, bakmak lazım”
“Çok zamansız oldu ama”
“Başka bir zaman olsa zamansız olmayacaktı sanki”
“Hoşuna gitti beni böyle görmek sanki”
“Nerden çıkarıyorsun, ben de karanlıktayım”
“Sen seversin karanlığı”
“Sen sevmez misin ki? Daha geçen gece şikayet ediyordun sokak lambalarından”
“O başka, gözüme giriyor uyurken ışıkları.”
“Olsun seviyorsun sen de işte, hem sen demiyor muydun insanlık Edison’la birlikte çöküşe geçti diye?”
“Nasıl farklı çalışıyor senin kafan, ben bundan bahsetmiyordum ki?”
“Sigortadandır belki sadece”
“Belki de haklısındır, ama ben daha büyük olduğuna inanıyorum olayın”
“Nasıl daha büyük?”
“Caddenin sonundaki trafoda olabilir sorun, daha öne de çökmüştü biliyorsun”
“Evet ama o gece fırtına vardı, yıldırım düşmüş yakınlar, öyle demişlerdi”
“Her şeye inan söylenen”
“Niye inanmayayım , sen seviyorsun o manyak teorileri”
“Dikkatle baksan, öyle her denilene inanmasan, göreceksin sen de büyük resmi”
“Ha, evet, büyük resim”
“Kime diyorum, hem şimdi aklıma geldi sabah trafonun etrafında şüpheli iki kişi görmüştüm çöpü atmaya çıktığımda”
“Nasıl şüpheli?”
“Ne demek nasıl şüpheli, bir insan nasıl şüpheli olur?”
“Ne bileyim , nasıl olur?”
“Anlarsın işte görünce, hareketlerinden , ortama yaydığı elektrikten anlarsın”
“Arasak mı artık?”
“Polisi mi?”
“Polis diyor hala, yok mu bunun için bir numara?”
“Yüz seksenli bir şey olacaktı galiba”
“Şarjı var mı senin telefonunun?”
“Dolu tabii, ne zaman bittiğini gördün, tedbir benim göbek adım”
“Çok büyük iş başarmış, ver bakayım şu sayfama”
“Ya sırası mı böyle şeylerin şimdi, ne kadar süreceğini bilmiyoruz ki”
“Belki de sigortalardandır”
“Olabilir, sen söyleyince aklıma geldi, haftaya pazartesi sigorta hastanesinden randevu aldım sana”
“Sigorta hastanesi mi kaldı, niye hem”
“Diyordun ya , şu belimi göstereyim diye”
“Ha, evet teşekkürler, ver telefonunu bakayım randevu saatine”
“Sen de ne numaralar çekiyorsun, iki dakika ayrı kalamıyorsun internetten. Bazen diyorum da keşke icat edilmeseydi de hayatlarımız kötüleşmesiydi. Karanlığı bile sevebilirdim belki.”
“Seviyorsun zaten”
“Gözüme giriyor diyorum anlamıyor musun?”
“Şimdi niye girmiyor peki”
“Bu saatte yakıyorlar mı ki?”
“Saat kaç ki, telefonunu ver bakayım"
“Yok öyle, gelmezse bitmesini istemiyorum şarjımın hemen.”
“Pinti herif, ne olacak”
“Pintilikle ne alakası var, tedbirliyim sadece”
“O yüzden attı di mi sigortalar”
“Nerden biliyorsun attıklarını”
“Belki atmıştır”
“Olabilir, bakmak lazım aşağıya”
“Evet, bakmak lazım”
“Gerçi çöpleri atarken sabah bakmıştım ben, normal gibiydi”
“O zaman normaldi zaten her şey”
“O şüpheli adamları unutuyorsun ama”
“Sen bir türlü unutamadın ama”
“Peki bunu neye bağlıyorsun, tesadüf olabilr mi sence.”
“Hayat tesadüfler için fazla karmaşık değil mi?”
“Ben söylemedim, sen söyledin”
“Uff, oyunumun zamanı geldi, açmazsam kaç günlük kazanımlarım kaybolacak.”
“Gören de para kaybediyorsun sanacak,  boş ver, kasma bu kadar. İnternet yokken ikimiz vardık sadece . Şimdi binlerce şey girdi aramıza.”
“Ne girdi, konuşuyoruz ya iki saattir.”
“İşte yok diye “
“Var ya senin telefonunun şarjı”
“Taktın telefonuma sen de, üff ya, gelmesi lazım artık, maç başlıyor”
“Ha , senin olayın da buymuş demek, ne oldu sadece ikimiz”
“Güzel tabii, ama her an olunca sıkabilir insanı, yani seni kastediyorum”
“Hiç çeviremiyorsun”
“Biliyorum”
“Sigortaya baksak mı ?”
“İyi olur, sigortalar atmış olabilir çünkü”
“Tesla geldi aklıma , az çektirmemiş Edison adama”
“ Öyle ama sayesinde 21.yüzyıl fenomeni oldu adam”
“Bir yararı var sanki mezardaki adama”
“Vardır , vardır, fatiha okumak gibi bir şey gavurlar için”
“Alternatif bir akım başlattın sanki şu anda
“Tesla gibi mi?”
“Graham Bell gibi, arasana arızayı”
“Bilmiyorum ki numarasını”
“Ver bakayım internetten “
“Ne meraklıymışsın telefonuma sen de, taksaydın şarja”
“Nerden bileyim ben”
“Bilinmeyen numaralar kaçtı”
“11880”
“Hemen biliyorsun onu”
“11818 vardı bir de, ezberlettiler ya bize, sözlü yapacaklar sanki”
“Hangisinin müziği daha güzeldi”
“Unuttum bak şimdi aniden sorunca”
“Ya sigortadansa peki”
“Bakmak lazım ona da”
“BU kapitalizm kötü bir şey, kara veremiyor insan hangi numarayı arayacağına. Bizim yerine başkalarının karar vermesine çok alışmışız”
“Tam tespit adamı, karanlık oldu iyice ama”
“Sokak lambaları yanmıyor hala”
“Öyleyse”
“Ben demiştim adamlar sakat diye”
“Sakat değil, şüpheli dedin”
“Aynı şey”
“Bakan gözler için farklı olabilir ama”
“Baksak mı sigortaya?”
“Gerek yok bence, gözüne girmediğine göre ışık”
“Yatarken giriyor zaten”
“Daha bekleyecek miyiz peki”
“Neyi?”
“Godot?”
“Ama beklerken kendimizi asalım”
“Bir yerden aldın sanki bunu”
“Bilmiyorum”
“Tam zamanını buldu ya”
“Evet, keşke başka bir zamanda kesilseydi”
“Başka bir dönemde”
“Başka bir çağ ya da”
“ Hani şu şarkı vardı ya Guy Garvey’in”
“İlk seferde söyledin adamın adını”
“Kopya çektim, adı neydi “
“HATIRLAMIYORUM”
“Çalsana telefonda”
“Şarjı biter”
“Geldi ama”
“Evet geldi”
"Nihayet"
"Ani oldu biraz"
“Sigorta değilmiş o zaman”
“Trafodandı bence zaten”
“Belki”
“O adamlar”
“Sanmıyorum”
“Şimdi kim ölecek peki”
“Niye birisinin ölmesi gerekiyor ki?”
“Ee, tema”
“Ha, anladım.  Senin maç bitti mi?
“Yok daha ikinci yarı var”
“Ben ölürüm o zaman.”
“Oldu dikkat et kendine”
“Ne acayip bir söz”
“Düzgün düş yani, incitme kendini”
“Tamam, teşekkürler her şey için”
“Oldu, beğenmedim ama ben, görürsen söylersin ona”
“Kime”
“Biliyorsun, hem maç başlıyor şimdi, iyi geceler”
“Sana da , iyi şanlar”
“…”
“Başladı tabii maç, şarkıyı açayım ondan sonra kaçarım ben iyi geceler “

Yorumlar