İyi Değilim Galiba Biraz


Aptal bir film gibi,
Ya da Portishead şarkısı,
Karanlık, kimsesiz
Sadece yol var önümde
Üstümden geçen hayatım boyunca.
İyi değilim galiba,
Fazla zamanım yok.
Sonu gelmiş bir roman gibi,
Ya da Ne me Quitte Pas.
Daha dündü gözlerimi alan
Güneş, ay, buzdolabı ışığı ,
Bilmiyorum hangimizdi akan
Olması gerekenden kaçan.
Canım sıkkkın galiba,
Önümde beyaz bir şerit.
Ben mi yürüyorum yalnız,
Dünya mı dönüyor bana doğru.
Saçma bir blog gibi
Ya da solgun bir piyano sesi,
Yağmur başlamış, Ezzio Bosso
Biraz ıslak ama keyifsizim galiba.
Yıllanmış bir trafik levhası
Ya da Sam Brown, onun kadar eski.
Aynı şey hep, aynı zaman
Durmuyorum inadına duymuyormuş gibi.
Gece gölgemi öldürmüş,
Yol beni öldürecek.
Kötüyüm ben galiba biraz,
Aynıyım, sen gittiğinden beri,
Bozuk bir plak gibi
Ya da Ray Lamontagne Empty.

Yorumlar