Biraz Daha Gayret


Hadi usta diye bağırıyor arkamdan.
Kumdaki ayak izlerimi silerken birer birer
Hadi biraz daha hızlı, biraz daha sahici
Dün geceyi hatırlıyorum , seni elbette
Biraz panik, biraz aceleyle bitirdiğimiz
O soğuk, sevimli son geceyi
Güneş henüz ortasına gelmemiş ömrünün
Senin gibi o da, çok genç parlamak için
Güncel olanın peşinde arkamdaki
Lanetimi takip ediyor çaresizce
Cevaplar arıyor ayak izlerimde
Biraz daha derin usta, biraz daha düzgün
Yeterince düzgün ama kumdaki hayatım
Yeterince büyük, dalgaları çağıran izlerim
Damarların, mavi ve sessiz ve soğuk, gece gibi
Gece, bileklerini öptüğüm, göz yaşlarını çaldığım
Kal çıkmayan dudaklarını hatırlıyorum
Biraz daha sıradan, biraz daha akıcı usta
Herşeyden biraz daha var sıcak kumlarda
Aslında sadece sıcak var demek istiyorum dönüp
Devam ediyorum ama derin, düzgün, sıradan, akıcı
Hızlı sahici izler bırakmaya, kumdan izler
Gecenin sonu geliyor gözlerimin önüne
Kırmızı nedense bu devasa sarılıkta
Bitmiş her şey gibi, ağlamıyorsun artık
Konuşmuyor , nefes almıyorsun
Biraz daha yavaş diyor arkamdan, bitti artık
Biraz daha sıcak usta, biraz daha kolay
Duruyorum son izim de silinince dünyadan
Önümde bir taş, sırtımda bir sıcaklık
Bitmiş diyorum, her şey gibi, gece gibi
Evet diyor arkamdaki biraz daha rahat
Tatlı bir esinti, sonra bitiyor yavaş yavaş
İyi geceler diyorum gözlerim kapanırken



Yorumlar